Rodzaje zajęć

 Zumba : połączenie tańców latynoamerykańskich  z aerobikiem. Łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowo prostymi krokami oraz układami tanecznymi, ćwiczenia opierają się na zasadzie, że zajęcia powinny sprawiać przyjemność i być łatwe do wykonania.

 

Indoor cycling : jazda w grupie na rowerach stacjonarnych w rytm muzyki z zastosowaniem różnych technik imitujących jazdę na rowerze (zjazdy, podjazdy, na stojąco, na siedząco, szybko, wolno, z różnym obciążeniem).

 

Aero-boxing  trening wydolnościowy, ogólno- kondycyjny w zmiennym tempie. Połączenie aerobiku z elementami technik sztuk walki: boksu, kick-boxingu, karate.

 

Pilates jest przede wszystkim wzmacnianiem mięśni ciała, ze szczególnym uwzględnieniem wewnętrznych mięśni tułowia. Jest to także technika ułożenia ciała w trakcie ćwiczeń, a jej celem jest nauczanie ludzi świadomego używania mięśni, które odpowiadają za stabilizację w trakcie wykonywania konkretnego ruchu. Pilates wzmacnia słabe i zaniedbane na zwykłych zajęciach mięśnie.

 

TBC – (Total Body Conditioning) to jedna z odmian aerobiku polegająca na rzeźbieniu mięśni całego ciała poprzez odpowiednio dobrane ćwiczenia. Dzięki TBC można zwiększyć wydolność fizyczną organizmu, wzmocnić siłę mięśni oraz poprawić koordynację ruchów.

 

STEP – Zajęcia odbywające się na specjalnej platformie mające na celu wzmocnienie mięśni, spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej, kształtowanie głównie dolnych partii ciała, oraz zwiększenie kondycji, a to wszystko w rytmie dynamicznej muzyki nadającej tempo zajęć.

 

SZTANGA – ćwiczenia ze sztangą, wykonywany przy muzyce. Ten rodzaj treningu ma za zadanie poprawę ogólnej wydolności organizmu, wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez widocznego wzrostu ich obwodów.

 

ZumbAtomic promuje zdrowy tryb życia u dzieci, uczy pracy zespołowej, odpowiedzialności i zaufania. Podczas zajęć dzieci doskonalą koordynację ruchową i poczucie równowagi. Rozwija się ich kreatywność, dyscyplina oraz pamięć. Dzięki ZumbAtomic® dzieci nie tylko zdrowo spędzają czas, ale także uczą się tańców pochodzących z różnych kultur i ich historii.

 

SAUNA FIŃSKA ma sporo zalet, na które trzeba zwrócić uwagę gdy będziemy wybierali jaki rodzaj zabiegu chcielibyśmy wykorzystać. Jej specyfika pozwala stwierdzić, że to najzdrowszy rodzaj łaźni, nie tylko przez wzgląd na połączenie zalet sauny suchej i wilgotnej, ale również przez wzgląd na specyficzne cykle, które będziemy wykonywać. W przerwie wychładzamy ciało a powtarzamy zabieg trzykrotnie, spłukując przy okazji pot.

Korzystanie z tradycyjnej fińskiej sauny niesie ze sobą wiele przyjemności płynących z faktu, że łączy ona w sobie specyfikę łaźni rzymskiej z sauną rosyjską. Początkowo nagrzewamy się w suchej saunie, zazwyczaj około 10 minut, by w dwóch kolejnych turach przebywać w saunie o większej wilgotności.

Wysoka temperatura otwiera pory skóry i wraz z potem zaczynają się z naszego ciała wydostawać toksyny i inne niepotrzebne w naszym organizmie substancje. Dwie mokre sesje wpływają kojąco na układ nerwowy, oczyszczając nie tylko nasze ciało, ale również przywracając równowagę duchowa. Dodatkowo poprawia krążenie krwi, stabilizując ciśnienie, co jest dodatkowym pozytywnym elementem, mającym również wpływa na nasz układ nerwowy.

Zażywanie kąpieli w saunie może być również rodzajem zabiegu kosmetycznego. Świetnie wpływa na cerę, pomaga w pielęgnacji całej skóry i wreszcie pozwala szybko zasnąć i sprowadza łagodny spokojny sen, dzięki któremu możemy efektywnie wypocząć. Właśnie dlatego szczególnie wskazane jest korzystanie z fińskiej łaźni w godzinach wieczornych.